Kéz a kézben járnak - így születik az Employer Branding
Ebben a bejegyzésben részletesen bemutatjuk, hogy miért választottuk az Employer Branding-et az fókuszunkká, és miért fejlődtünk kifejezetten HR marketingügynökséggé. Az ügyvezető, Menzel Jane szemszögéből mutatjuk be, hogy miért tartjuk kulcsfontosságúnak ezt a területet.
Az Employer Branding Értéke
Az Employer Branding (munkáltatói márkaépítés) az, amikor a cég olyan imázst és hírnevet épít magának, amely vonzóvá teszi a jelenlegi és leendő munkavállalók számára. Ez azért fontos, mert a jó munkáltatói márka növeli a tehetségek megtartásának esélyét, és vonzza a legjobb szakembereket. Folyamatosan igyekszem specializálódni, ezért történik hát, hogy a HR világában fogjuk innentől kezdve kamatoztatni a sok éves marketing tapasztalatunkat.
HR Marketing: Az Új Irányzat
A HR marketing nálunk azon tevékenységek összessége, amelyek segítik a minőségi munkaerő felvételét, megtartását és fejlesztését. Éppen ezért foglalkozik cégünk a munkaerő kölcsönzésével, közvetítésével, és az employer branding-gel is, ami az egyedi munkáltatói élmény kialakítását célozza meg.
A toborzási folyamat strategizálása: Az Employer Branding beleépítése a folyamatokba
Mi lenne, ha vállalkozásának toborzási folyamatai megalapozottabbak lennének? Mi lenne, ha a munkáltatói márkaépítési célok beépülnének ezekbe a folyamatoka, és ezáltal nem csak hatékonyabbak lennének, de hosszútávon minőségibb munkaerőt biztosítanának? Mégpedig folyamatosabb ellátással, minimalizálva a fluktuációt? Ez az a cél, amelyet a JANELIF Bt. kitűzött maga elé: ebben segítjük partnereinket.
Az Üzleti Előnyök
Az Employer Branding stratégia bevezetésével nem csak könnyebben vonzhat és tarthat meg cége tehetségeket, de vállalkozásának imázsa is javul. Az employer branding és az HR marketing a jövő kulcsa lehet vállalkozásának növekedésében. Ne féljen befektetni az emberekbe és a munkahelyi kultúrába, hiszen ezek hozzák meg a valós üzleti eredményeket – hiszen emberekkel dolgozunk. Ezen időkben, amikor a mesterséges intelligencia tör magának egyre nagyobb utat, még fontosabb, hogy a kreatív és értékes munkaerőt magunkénak tudhassuk.
Ahogyan én fejlődöm, úgy fejlődik a JANELIF Bt. is, és ennek következtében jutottam arra a döntésre, hogy a marketing területén az Employer Branding lesz a legfőbb irányzatunk, amely hozzájárul partnereink vállalkozásainak a hosszútávú sikeréhez.